| Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
| Η γνώμη σας όσον αφορά το θέμα είναι ? |
| Θετική.Ναι ας τις βάλουν. |
|
0% |
[ 0 ] |
| Αρνητική.Δεν τις θέλω στο νησί!!! |
|
60% |
[ 3 ] |
| Δεν είμαι σίγουρος/ρη αν είναι για καλό... |
|
40% |
[ 2 ] |
| Δεν γνωρίζω / Δεν απαντώ |
|
0% |
[ 0 ] |
| Δεν με απασχολεί και ιδιαίτερα. |
|
0% |
[ 0 ] |
|
| Σύνολο Ψήφων : 5 |
|
| Συγγραφέας |
Μήνυμα |
kalakrasa Busy but Easy

Φύλο:
Ένταξη: Apr 17, 2005 Δημοσιεύσεις: 378 Κατοικίδιο Τόπος: Gadem City (athens) Euro: 323 Items
|
Δημοσιεύθηκε: 02/07/2006 20:16 Θέμα δημοσίευσης: 310 Ανεμογεννήτριες... |
|
|
Ο ΑΝΚΟΚΑ από το Hiking Ikaria έγραψε:
Αντιγράφω το κύριο άρθρο στην πρώτη σελίδα της τοπική
εφημερίδα "Χαραυγή" (Σάββατο 17 Ιουνίου 2006)
ΤΖΟΥΡΑΣΙΚ ΠΑΡΚ
"Ούτε μία ούτε δύο, αλλά 310 (!) ανεμογεννήτριες ενδαφέρεται να
εγκαταστήσει ιδιωτική εταιρεία παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος (Ρόκας
Α.Ε.) στην Ικαρία, προκειμένου να πουλά ρεύμα στη ΔΕΗ το οποίο θα
μεταφέρεται στο Αλιβέρι για τη διανομή του μέσω του δικτύου της
επιχείρησης.
Σύμφωνα με νεώτερο δημοσίευμα της "Καθημερινής", η ΡΟΚΑΣ Α.Ε.
ενδεχομένως να στοχεύει στην πώληση ρεύματος και στην Τουρκία.
.........
μια τέτοια εγκατάσταση απαιτεί ολόκληρη σχεδόν την κορυφογραμμή του
Αθέρα, ενώ η μεταφορά του ρεύματος μέχρι τον υποθαλάσσιο αγωγό που θα
το μεταφέρει στη Στερεή Ελλάδα θα γίνεται με πυλώνες υψηλής τάσης με
ότι αυτό συνεπάγεται στο περιβάλλον και την επιβάρυνσή του.
........... "
________________________________________________________________
I copy and translate the main article from the first page of the
local paper "Xaravgi" (=Aurore) -Saturday 17 June 2006.
JURASSIC PARK
Private power company, Rokas ultd is interested to build not one or
two but 310 (!) wind power generators in Ikaria in order to sell
electricity to DEH ( =the Public Power Co) which will be then
transfered to Aliveri (major power plant on the island of Evoia
across the Aegean and very near the capital, Athens) and distributed
from there to consumers through the national cable network of DEH.
According to a more recent article of the Athenian
newspaper "Kathimerini", "Rokas ultd" speculates also in selling
power to Turkey as well.
............
An installation of such proportions is estimated to occupy the full
length of the Ikarian mountain range "Atheras", while numerous high
tension pylons will also be built to carry the power generated by the
wind to the submarine cable which will connect Ikaria with the
mainland, with whatever consequences may these have on the
environment ....."
<Το ίδιο περίπου σκηνικό συμβαίνει και στη Χίο. Εκεί τα Δημοτικά
Συμβούλια αποδέχτηκαν τις προτάσεις της Ρόκας Α.Ε., παρά τις έντονες
αντιδράσεις των κατοίκων. Στην Ικαρία, σύμφωνα πάντα με την
εφημερίδα "Χαραυγή", ο Δήμος Ραχών στυη περιοχή του οποίου θα
τοποθετηθούν οι πιο πολλές ανεμογεννήτριες και πυλώνες (είναι στα
δυτικά, άρα πιο κοντά στην Εύβοια και το Αλιβέρι), το σκέφτεται και
επιφυλάχτηκε να απαντήσει.
Δυστυχώς δεν μπόρεσα να βρω σε link τα σχετικά άρθρα στα site των
εφημερίδων στο internet, ούτε καν στη Aegean Times :
www.aegeantimes.gr Ίσως επειδή η είδηση είναι πολύ φρέσκια.>
I'm waiting for comments (especially from Elle *Cezanne*). Good, bad,
or just another Greek "oddity"?
<Περιμένω σχόλια, καλό ή κακό, ή άσχετο, άλλη μια "ελληνική
κουλαμάρα"; >
ankoka
http://groups.yahoo.com/group/hikingIkaria
_________________ ...με τον καιρό να'ναι κόντρα... |
|
| Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Nikos K None

Ηλικία:39 Φύλο:
Ένταξη: Jun 30, 2005 Δημοσιεύσεις: 1047 Κατοικίδιο Τόπος: Αθήνα-Ράχες Euro: 3283 Items
|
Δημοσιεύθηκε: 02/07/2006 20:50 Θέμα δημοσίευσης: Re: 310 Ανεμογεννήτριες... |
|
|
Είναι ένα δύσκολο θέμα... από τη μια μεριά πρέπει να υποστηρίζουμε τις εναλακτικές μορφές ενέργειας, από την άλλη να μην φτάνουμε στην υπερβολή...
310 είναι πάρα πολλές...
Ίδωμεν...
|
|
| Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kalakrasa Busy but Easy

Φύλο:
Ένταξη: Apr 17, 2005 Δημοσιεύσεις: 378 Κατοικίδιο Τόπος: Gadem City (athens) Euro: 323 Items
|
Δημοσιεύθηκε: 02/07/2006 20:59 Θέμα δημοσίευσης: Re: 310 Ανεμογεννήτριες... |
|
|
Είναι όντως υπερβολή αλλά λογικός αριθμός όταν θες να πουλήσεις ρεύμα ακόμα και στην Τουρκία...ΡΟΚΑΣ Α.Ε. λέμεεεεεεε!!!!
_________________ ...με τον καιρό να'ναι κόντρα... |
|
| Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tina Πριν τους δεινόσαυρους


Ηλικία:32 Φύλο:
Ένταξη: Jan 08, 2005 Δημοσιεύσεις: 995 Κατοικίδιο Τόπος: Athens- Xristos Agiou Kirikou Euro: 232 Items
|
Δημοσιεύθηκε: 02/07/2006 21:13 Θέμα δημοσίευσης: Re: 310 Ανεμογεννήτριες... |
|
|
| συμφωνώ με τον Νίκο
|
|
| Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kalakrasa Busy but Easy

Φύλο:
Ένταξη: Apr 17, 2005 Δημοσιεύσεις: 378 Κατοικίδιο Τόπος: Gadem City (athens) Euro: 323 Items
|
Δημοσιεύθηκε: 02/07/2006 21:19 Θέμα δημοσίευσης: Re: 310 Ανεμογεννήτριες... |
|
|
Εγώ το ψιλοσυζήτησα με φίλους Καριώτες και πραγματικά δεν περίμενα οι
γνώμες τους να είναι θετικές...ο ένας μου είπε πως θέλει να γίνει κάτι
τέτοιο μιας και θα λυθεί το πρόβλημα της ηλεκτροδότησης στο νησί και
εξάλλου "ποιος πάει στο βουνό?"...και ο άλλος ήθελε να κάνει και αίτηση
να πιάσει δουλειά στην εταιρεία μιας και θα δημιουργηθούν -λέει- θέσεις
εργασίας...
Φαντάζομαι..μάλλον ελπίζω
να μην επικρατήσει η θετική άποψη από τον κόσμο μιας και οι δήμοι δεν
νομίζω να αρνηθούν...
Θα δείξει...αλλιώς θα βήξει!!!
_________________ ...με τον καιρό να'ναι κόντρα... |
|
| Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bolivar Big Bang Co-ordinator


Ηλικία:36 Φύλο:
Ένταξη: May 11, 2006 Δημοσιεύσεις: 2701 Κατοικίδιο Τόπος: ΙΚΑΡΙΑ..ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ..ΠΡΟΤΙΜΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ :p Euro: 8792 Items
|
Δημοσιεύθηκε: 03/07/2006 00:30 Θέμα δημοσίευσης: Re: 310 Ανεμογεννήτριες... |
|
|
-ναι σε εναλλακτικές μορφές ενέργειας,ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΟΜΩΣ, δηλαδή περιουσία του λαού και να χρησιμοποιούνται προς όφελός του
-''ευάισθητοι τομείς , όπως, ΝΕΡΟ-ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ-ΕΝΕΡΓΕΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ-ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ-ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΚΤΛ..,πρέπει να είναι κρατική περιουσία και να μην δίδονται,με οποιοδήποτε τρόπο ή αντάλλαγμα στο ιδιωτικό κεφάλαιο.Πράγμα το οποίο δεν συμβαίνει βέβαια στις καπιταλιστιές χώρες, όπως η Ελλάδα..Εννοείται πώς ο Καπιταλιστής, Έλληνας είτε ξένος, σε ενδεχόμενη πχ κρίση δεν θα κοιτάξει το συμφέρον του λαού της χώρας , στην οποία ασκεί την δραστηριότητά του αλλά το δικό του.
ΔΕΗ ΑΕ-ΡΟΚΑΣ ΑΕ ΚΤΛ..Σε λίγα χρόνια , αν δεν μπεί φραγμός από τον λαό, όλη η παραγωγή ρεύματος θα γίνεται από ιδιώτες, στο όνομα πάντα της ανταγωνιστικότητας.Ο κάθε Ρόκας, αν πάρει 2πλάσια χρήματα από άλλη χώρα , Τουρκία μιάς κ αναφέρεται, δεν θα έχει κανένα πρόβλημμα να το στείλει έξω,με όποιες συνέπειες για την ΄΄χώρα του΄΄.
-και βέβαια, όπου δεν μυρίζεται κέρδη ο κάθε Ρόκας, δεν επενδύει.κ για να έχει κέρδη, κάποιον θα εκμεταλλευτεί,από τους εργαζόμενους στην επιχείρησή του,από την μή καλή συντήρηση του δικτύου(εδώ δεν το συντηρεί η ΔΕΗ σήμερα στην Ικαριά, θα το συντηρέι αύριο ο ΡΟΚΑΣ??) ΚΤΛ.
-Η ηλεκτροδότηση του συνόλου της επικρατείας, είναι υπόχρεωση του κράτους και σε αυτήν την βάση πρέπει να αναζητηθούν ευθύνες και λύσεις.
- και βέβαια να μην έχουμε αυταπάτες, πως θα σκεφτεί το περιβάλλον ο υποψήφιος Κύριος επενδυτής..
|
|
| Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bolivar Big Bang Co-ordinator


Ηλικία:36 Φύλο:
Ένταξη: May 11, 2006 Δημοσιεύσεις: 2701 Κατοικίδιο Τόπος: ΙΚΑΡΙΑ..ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ..ΠΡΟΤΙΜΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ :p Euro: 8792 Items
|
Δημοσιεύθηκε: 03/07/2006 00:47 Θέμα δημοσίευσης: Re: 310 Ανεμογεννήτριες... |
|
|
| adespotos έγραψε: |
Φαντάζομαι..μάλλον ελπίζω
να μην επικρατήσει η θετική άποψη από τον κόσμο μιας και οι δήμοι δεν
νομίζω να αρνηθούν...
Θα δείξει...αλλιώς θα βήξει!!! |
φίλε αδέσποτε, να είσαι σίγουρος , ότι οι συγκεκριμένες δημοτικές αρχές, θα διαφωνίσουν.Με το σκεπτικό , πάνω -κάτω , που 'εβαλα πιό πάνω.το έχουν αποδει΄ξει άλλωστε και αυτές και οι κομματικοί φορείς που τις στηρίζουν, ότι δεν κάνουν ότι περνάει από το χέρι τους , ώστε να δώσουν και άλλα προνόμια και όφελη στο κεφαλαίο.
Εξάλλου, κάτι ανάλογο πήγε να γίνει πριν 1-2 χρόνια, πάνω στο φράγμα, με την 'ευγενική συμπαράσταση' και κάποιων 'Αριστερών πολιτών'πέραν βέβαια των πρασινογαλάζιων, προς την ΔΕΗ ΑΕ και την ενδιαφερόμενη εταιρία, και η δημοτική αρχή των Ραχών δεν το επέτρεψε.
|
|
| Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
italiana DOLYXI


Ηλικία:30 Φύλο:
Ένταξη: Jan 23, 2004 Δημοσιεύσεις: 461 Κατοικίδιο Τόπος: bologna/karavostamo Euro: 197 Items
|
Δημοσιεύθηκε: 03/07/2006 05:39 Θέμα δημοσίευσης: Re: 310 Ανεμογεννήτριες... |
|
|
κοιτα το να μπουν ανεμογεννητριες παραπανω στο νησι δεν ειναι απαρετητα κακο.Τωρα το ποσες θα μπουν,απο ποιον και που ειναι αλλο καπελο.σιγουρα θα λυθει κατα μεγαλο μερος το προβλημα της ηλεκτροδωτησης,που το χειμωνα γινετε πιο αισθητο και απο την αλλη πολλα παιδια θα βρουν δουλεια.ειναι ωραια να λεμε μεγαλα λογια απο την καρεκλουλα μας και αλλο να τρως πακετο μεσα στο καταχειμωνο και να μην εχεις ρευμα για πανω απο 24ωρο ή να παρατας το σπιτι σου για να πας να βρεις μια κωλοδουλεια στην Αθηνα επειδη κατω δεν υπαρχει τιποτα.
οσο για τους κομματικους φορεις κατω,φιλαε bolivar,να εισαι σιγουρος πως αν δουν πως θα τσεπωσουν απο αυτο θα το κανουν αμεσως,οπως τους εχουμε δει να κανουν τοσες και τοσες φορες!!ασε γιατι απο μπλαμπλα εχει χορτασει ο καριωτης.αντε μην πω καμια πιο βαρια κουβεντα για τους .....φορεις!!!
_________________ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΚΟΥΦΑΛΑ ΝΕΚΡΟΘΑΦΤΗ
http://groups.yahoo.com/group/Porto_Kanetos/ |
|
| Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kalakrasa Busy but Easy

Φύλο:
Ένταξη: Apr 17, 2005 Δημοσιεύσεις: 378 Κατοικίδιο Τόπος: Gadem City (athens) Euro: 323 Items
|
Δημοσιεύθηκε: 03/07/2006 09:11 Θέμα δημοσίευσης: Re: 310 Ανεμογεννήτριες... |
|
|
Μα και εγώ για αυτό μιλάω.Για το πόσες ανεμογεννήτριες θα μπουν και ποιος θα εκμεταλεύεται την ηλεκτροδότηση του νησιού και μελλοντικά της χώρας.Δεν πιστεύω πως όλα αυτά θα γίνουν για να βοηθηθεί ο Καριώτης και η Καριωτίνα (άσχετα αν εν μέρει θα λυθούν κάποια προβλήματα λειτουργικότητας ) , αλλά για να κονομήσει κάποιος ιδιώτης. Το δικαίωμα στην ηλεκτροδότηση και γενικώς σε παροχές ζωτικής σημασίας δεν μπορεί να τις αρνηθεί κανένας σε κανένα , αλλά μπορούμε να αρνηθούμε το να κονομάει κάποιος εις βάρος μας και καταστρέφοντας το περιβάλλον αφού μπορεί οι ανεμογεννήτριες να μην δημιουργούν κάποιο πρόβλημα απ'οτι ξέρω αλλά από την άλλη θα πρέπει να μπουν και κάποιοι πυλώνες -υψηλής φαντάζομαι τάσης - οι οποίοι θα μεταφέρουν όλη αυτη την ενέργεια από το βουνό σε υποθαλάσσιους αγωγούς για να πηγαίνει το ρεύμα στο Αλιβέρι ή προς Τουρκία μεριά...
_________________ ...με τον καιρό να'ναι κόντρα... |
|
| Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bolivar Big Bang Co-ordinator


Ηλικία:36 Φύλο:
Ένταξη: May 11, 2006 Δημοσιεύσεις: 2701 Κατοικίδιο Τόπος: ΙΚΑΡΙΑ..ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ..ΠΡΟΤΙΜΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ :p Euro: 8792 Items
|
Δημοσιεύθηκε: 03/07/2006 09:21 Θέμα δημοσίευσης: Re: 310 Ανεμογεννήτριες... |
|
|
Είμαι σίγουρος πως δεν έχεις δει κάτι τέτοιο από τις συγκεκριμένες δημοτικές αρχές .μην το συνεχίσω όμως άλλο , σε αυτό τουλάχιστον το θέμα .το θέμα της ανάπτυξης της επαρχίας και πολύ περισσότερο της άγονης γραμμής, γιατί περί αυτού πρόκειται,χρειάζεται πολιτική βούληση για να λυθεί.το γεγονός ότι επαφείεται και μόνο στην λεγόμενη ιδιωτική πρωτοβουλία, πρέπει να μας προβληματίσει νομίζω.
δεν πρέπει να θεωρούμε βέβαιο ότι άμα εγκατασταθεί ,από ιδιώτη μία τέτοιαμονάδα παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος, θα λυθεί και το πρόβλημα της Ικαριάς.από εκεί που θα πάρει τα πιο πολλά χρήματα,εκεί θα το στέλνει.
|
|
| Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
italiana DOLYXI


Ηλικία:30 Φύλο:
Ένταξη: Jan 23, 2004 Δημοσιεύσεις: 461 Κατοικίδιο Τόπος: bologna/karavostamo Euro: 197 Items
|
Δημοσιεύθηκε: 03/07/2006 15:10 Θέμα δημοσίευσης: Re: 310 Ανεμογεννήτριες... |
|
|
βασικα οτι και να λεμε ειναι εαρολογιες γιατι δεν ξερουμε τι παιζει ακριβως.γενικα αυτο δεν εχει ακουστει καθολου κατω,απο οσο ρωτησα,οποτε μορει να μην ειναι καν αληθεια.τωρα που θα ερθω θα ρωτησω ανθρωπο,που ειναι μεσα στα πραγματα,μηπως ξερει να μας πει κατι παραπανω επι του θεματος.
_________________ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΚΟΥΦΑΛΑ ΝΕΚΡΟΘΑΦΤΗ
http://groups.yahoo.com/group/Porto_Kanetos/ |
|
| Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
zirico3 4 8 15 16 23 42


Ηλικία:30 Φύλο:
Ένταξη: Apr 25, 2004 Δημοσιεύσεις: 1606 Κατοικίδιο Τόπος: Πειραιας / Φλες / Italia Euro: 2990 Items
|
Δημοσιεύθηκε: 03/07/2006 17:31 Θέμα δημοσίευσης: Re: 310 Ανεμογεννήτριες... |
|
|
| Προς όφελος μας,είναι έστω και ένα Watt που λέει ο λόγος από εναλλακτικές πηγες ενέργειας!Οι ανεμογεννήτριες πέρα από τα θετικά που μπορεί να έχουν,που είναι παρα πολλά,έχουν κάποια αρνητικά,μικρής σημασία αν το καλο σκεφτεί κανεις!και στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι θέμα καλαισθησίας!Σκεφτείτε ότι σε όλοι την Ελλάδα περίπου,αν δεν κάνω λάθος,όλες οι ανεμογεννήτριες είναι περίπου 400 (δημόσιες και ιδιωτικές)!Φανταστείτε τώρα 310 από αυτές στα βουνά τις Ικαρίας!Μιλάμε για κολόνες ύψους 40-50 μέτρον που θα φαίνονται λογικά από παντού!!Δεν είναι και το καλλίτερο θέαμα!Επίσης δεν είναι σίγουρο ότι θα δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας,(εκτος από την φάση τις εγκατάστασης),τουλάχιστον μόνιμες αφού oι καινούργιες ανεμογεννήτριες είναι φτιαγμένες ώστε να μην χρειάζονται μεγάλη συντήρηση και έτσι δεν είναι αναγκαίο ότι θα χρειαστεί και προσωπικό!Επίσης ένα άλλο θέμα είναι,ότι δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι το παραγόμενο ρεύμα θα χρησιμοποιηθεί και για την ηλεκτροδότηση του νησιού!!Από την άλλη δεν μπορεί να θεωρηθεί αμελητέο το "ενοίκιο" που θα εισπράττει ο αντίστοιχος δήμος προς όφελος τον πολιτών!Ελπίζω τουλάχιστον ότι άμα ο δήμος δεχτεί μια τέτοια προσφορα τα έσοδα να είναι μεγάλα και το ότι θα χαλάσει η αισθητική του χώρου να αντισταθμιστεί με αλλα κοινωφελή έργα για την ανάπτυξη τις ικαρίας!
|
|
| Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kalakrasa Busy but Easy

Φύλο:
Ένταξη: Apr 17, 2005 Δημοσιεύσεις: 378 Κατοικίδιο Τόπος: Gadem City (athens) Euro: 323 Items
|
Δημοσιεύθηκε: 03/07/2006 23:37 Θέμα δημοσίευσης: Re: 310 Ανεμογεννήτριες... |
|
|
Η εικόνα που ίσως φαίνεται από τα λεγόμενα του zirico...
| Description: |
|
| Filesize: |
145.82 KB |
| Viewed: |
329 Time(s) |

|
_________________ ...με τον καιρό να'ναι κόντρα... |
|
| Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
zirico3 4 8 15 16 23 42


Ηλικία:30 Φύλο:
Ένταξη: Apr 25, 2004 Δημοσιεύσεις: 1606 Κατοικίδιο Τόπος: Πειραιας / Φλες / Italia Euro: 2990 Items
|
Δημοσιεύθηκε: 04/07/2006 01:48 Θέμα δημοσίευσης: Re: 310 Ανεμογεννήτριες... |
|
|
Η εικόνα ίσως είναι λίγο υπερβολή,γιατί δεν θεωρώ σαν απειλή την εγκατάσταση τον ανεμογεννητριών,απλά με φοβίζει το μεγάλο νούμερο που σίγουρα θα έχει αρνητική επίπτωση στην ομορφιά του τοπίου!Επίσης έγραψα και κάποια αλλα πράγματα αρνητικά που πρέπει να ληφθούν υπόψιν,αλλα δεν μπορώ να μην είμαι χαρούμενος που εταιρίες επενδύουν σε μια τέτοια μορφή ενέργειας.Μην ξεχνάμε επίσης ότι όση ενέργεια πουλήσουν αυτές οι ανεμογεννήτριες (και κάθε ανεμογεννήτρια),ΔΕΝ θα την παράγουν κάποιοι άλλοι με επιπτώσεις στο περιβάλλον!Είναι λίγο περασμένη η ώρα και δεν μπορώ να μακρηγορήσω,αλλα η ζυγαριά σχεδόν ισόρροπη για μένα,γιαυτο δεν έχω απαντήσει ακόμα και στην δημοσκόπηση!Το θέμα θέλει προσεκτική προσέγγιση και πιστεύω ότι η πολιτεία και η διοίκηση του νησιού πρέπει να εξετάσουν καλά και να μην την δεχτούν η την απορρίψουν αμέσως!
_________________
http://elzirico.blogspot.com/ |
|
| Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kalakrasa Busy but Easy

Φύλο:
Ένταξη: Apr 17, 2005 Δημοσιεύσεις: 378 Κατοικίδιο Τόπος: Gadem City (athens) Euro: 323 Items
|
Δημοσιεύθηκε: 04/07/2006 02:44 Θέμα δημοσίευσης: Re: 310 Ανεμογεννήτριες... |
|
|
Βασικά δεν διαφωνώ με όσα λες....και όντως είναι και περασμένη η ώρα...χεχε.. Ο καιρός θα δείξει...απλά ήθελα να δώσω λίγη υπερβολή...όσο λίγες ίσως θα είναι και οι ανεμογεννήτριες...
_________________ ...με τον καιρό να'ναι κόντρα... |
|
| Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|